מרפאת שיניים ד''ר ירון חביב

טלפון: 052-6125076
כתובת המרפאה: סמטת בז 3, כפר סבא
אתר אינטרנט: www.yaronhaviv.co.il

טיפולי שיניים לחולים בסיכון, טיפול בכאבים כרונים של הפנים והלסתות טיפול בנחירות וובהפרעות נשימה בשינה באמצעות התקן דנטלי

מומחה לרפואת הפה מרפאות יעודיות - פ"ת, ת"א, ב"ש, ירושלים טיפול בכאבים כרונים של הפנים והלסתות טיפול בנחירות וובהפרעות נשימה בשינה באמצעות התקן דנטלי הדסה - טיפולי שיניים לחולים בסיכון.

רופא שיניים ומומחה לרפואת הפה.
בעל תואר Ph.D מחקרי נוסף בביוכימיה וגנטיקה של האדם בנושא מחלות פריונים.
רופא בכיר בהדסה במרפאת כאבי ראש פנים ולסתות , טיפולי שיניים תחת סדציה וטיפולי שיניים מורכבים בחולים בעלי רקע רפואי בדרגות חומרה שונות.   ניתן לקבוע פגישה גם לנושאים אלה.
רופא משקם ומנהל מרפאת הפרעות שינה (חסימתיות) במרפאת השיניים ל"חולים בסיכון גבוה" בבי"ח ברזילי, אשקלון.
השתלם משך שנתיים במרכז להשתלות דנטאליות בהדסה.
החל דרכו כטכנאי לילה במשך 4 שנים במעבדת שינה של הטכניון עוד בהיותו סטודנט לרפואת שיניים בהדסה.
תחום עניין ופעילות מרכזי – טיפול בנחירות ובתסמונת דום נשימה בשינה (OSA) באמצעות התקן דנטלי. טיפול בכאבים כרונים של הפנים והלסתות
חבר באיגוד הישראלי לרפואת פה, האיגוד הישראלי לכאבי פנים לסתות
(American academy of dental sleep medicine (AADSM), American sleep association (ASA.
אזורי טיפול: תל אביב, ירושלים, פתח-תקווה, אשקלון, באר שבע,

שתלים דנטלים הפורטל המקצועי לתחומי רפואת שיניים והשתלת שיניים.

מחפשים מרפאת שיניים? רופא שיניים?
בפורטל  מאגר ענק של מרפאות שיניים בכל הארץ  מידע מקצועי ועדכני בנושאים שתלים דנטלים  והשתלת שיניים

חיפוש באתר

הפורטל ברשתות החברתיות

צרו קשר:

שתלים דנטליים - פורטל למרפאות שיניים
רחל 3 , חיפה
info@shtalim-dentalim.co.il

אתר ע"י

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: