מרפאת שיניים u dental

כתובת המרפאה: המעפילים 39, הרצליה
אתר אינטרנט: http://www.udental.co.il

מרפאת השיניים u dental, בהרצליה פיתוח מתמחים ביישור ושיקום שיניים

במרפאת השיניים u dental, צוות רופאי שיניים מנוסים ומסורים, המתמחים במגוון טיפולי שיניים: הלבנת שיניים שיקום והשתלת שיניים יישור שיניים כתרים וסתימות ועוד..

טיפולי השיניים שלנו:

שתלים דנטליים
זהו הפתרון האידיאלי לאנשים בעלי שיניים חסרות, אך הוא דורש עמידה במספר תנאים על מנת שניתן יהיה ליישם אותו. לדוג', מטופלים שטופלו בעבר בהקרנות או מטופלים החולים בסוכרת לא יכולים לקבל טיפול בשיטה הזו.

היתרונות של שתלים דנטליים על פני השיניים התותבות הם רבים. מאחר והשתלים הדנטליים יותר יציבים כתוצאה מההשתלבות שלהם לתוך הלסת, הסבירות לכאב או תזוזה של השתל פוחתים. בנוסף השימוש בשתלים במקום בתותבות מפחית את איבוד העצם בלסת ומפחית את נסיגת השפתיים.
עוד על שתלים דנטליים

טיפול שורש
אנשים רבים שסובלים מזיהום במוך השן בוחרים בטיפול שורש. תכלית התהליך היא הסרה של הרקמה המזוהמת והעצבים המקיפים אותה על מנת להסיר את מקור הכאב. החלל הריק שנותר ממולא והשן מכוסה על ידי כתר. זהו אחד הטיפולים שזכה, שלא בצדק, במוניטין של טיפול מכאיב, כשלמעשה הוא מסייע בהסרת הכאב.

דלקת חניכיים
דלקת חניכיים מאופיינת בחניכיים נפוחות, רגישות ומדממות. הטיפול יכול להיות כירורגי ולא כירורגי. הטיפול בדלקת חניכיים הוא חשוב ביותר מאחר ודלקת חניכיים יכולה להוביל לאיבוד שיניים.

שתלים דנטליים
יו-דנטל מספקת את הטיפולים הטובים ביותר בהשתלות כירורגיות של שתלים דנטליים.

מרפאת יודנטל ידועה בכל העולם בשל המצוינות שלה. ד"ר פרייס וד"ר ג'ייקובסון מבצעים השתלות דנטליות בדיוק הגבוה ביותר, ולא מתפשרים על שיעורי ההצלחה שלהם. אנשים מאבדים שיניים כל הזמן, בין אם בגין טראומה ובין אם בגין עששת, מחלת חניכיים או גיל מבוגר.

תהא הסיבה אשר תהא, השיניים צריכות להיות מוחלפות גם מסיבות אסתטיות וגם מסיבות תפקודיות. הטיפול הכי נפוץ לטיפול בשיניים חסרות הוא תותבת או גשר קבוע. אולם, שתלים דנטליים הופכים להיות פופולריים יותר ויותר כטיפול להחלפת שיניים חסרות, היות והם מספקים פתרון ארוך טווח, אבדן עצם איטי ושומרים על רקמת שן בריאה בשיניים הסמוכות.

הערות מיוחדות: המעפילים 39 (כיכר דה-שליט) חדר 103

שתלים דנטלים הפורטל המקצועי לתחומי רפואת שיניים והשתלת שיניים.

מחפשים מרפאת שיניים? רופא שיניים?
בפורטל  מאגר ענק של מרפאות שיניים בכל הארץ  מידע מקצועי ועדכני בנושאים שתלים דנטלים  והשתלת שיניים

חיפוש באתר

הפורטל ברשתות החברתיות

צרו קשר:

שתלים דנטליים - פורטל למרפאות שיניים
רחל 3 , חיפה
info@shtalim-dentalim.co.il

אתר ע"י

הצהרת נגישות

אתר זה מונגש לאנשים עם מוגבלויות על פי Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.
האתר נמצא תמידית בתהליכי הנגשה: אנו עושים כל שביכולתנו שהאתר יהיה נגיש לאנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת נתקלתם בבעיית נגישות אנא שלחו לנו הערתכם במייל (אל תשכחו בבקשה לציין את כתובת האתר).

אודות ההנגשה באתר: